24 ΜΑΡΤΙΟΥ 2016
Υπ. Τουρισμού και Υπ. Οικονομικών: Διευκρινίσεις για την ενοικίαση σπιτιών μέσω Airbnb


To ζήτημα της ενοικίασης σπιτιών μέσω Airbnb στην Ελλάδα και το νομικό πλαίσιο που το περικλείει αποτελούν τον τελευταίο καιρό φλέγον ζήτημα, καθώς όλο και περισσότεροι ιδιώτες επιθυμούν να νοικιάζουν το σπίτι τους σε άλλους για μικρό χρονικό διάστημα, αποσκοπώντας στην εξασφάλιση ενός επιπλέον εισοδήματος. Νέα τροπή στο θέμα έδωσε η απελευθέρωση από την 1.11.2015 των τουριστικών μισθώσεων, καθώς πλέον επιτρέπεται ελεύθερα η εκμίσθωση ακινήτων για λιγότερο από 30 ημέρες (βραχυχρόνιες μισθώσεις), χωρίς δηλαδή να απαιτείται η κατοχή Ειδικού Σήματος Λειτουργίας. Γεννιέται λοιπόν εύλογα στον καθένα το ερώτημα τι ακριβώς ισχύει από τουριστικής αλλά και από φορολογικής άποψης.

Νέες διευκρινήσεις δίνει η απάντηση του Υπουργείου Οικονομίας και Υπουργείου Τουρισμού σε ερώτηση βουλευτών, με έγγραφο που κατατέθηκε στη Βουλή, σχετικά με την φορολογία της εκμίσθωσης ακινήτων από ιδιώτες σε τουρίστες.

Συγκεκριμένα οι ερωτήσεις των βουλευτών και η απάντηση των Υπουργείων έχει ως εξής:

 

«Αναλυτικά  η ερώτηση: 

Θέμα: Αφορολόγητη η εκμίσθωση ακινήτων από ιδιώτες σε τουρίστες

Από την 1η Νοεμβρίου 2015 έχουν, ως γνωστόν, απελευθερωθεί οι τουριστικές μισθώσεις και πλέον μπορεί κανείς να εκμισθώνει ελεύθερα σε τουρίστες το ακίνητό του, κάθε είδους (μονοκατοικία, διαμέρισμα κλπ), όπου κι αν αυτό βρίσκεται, ακόμη και αν δεν διαθέτει Ειδικό Σήμα Λειτουργίας τουριστικού καταλύματος και χωρίς ελάχιστη διάρκεια μίσθωσης (ακόμη δηλαδή και για μια διανυκτέρευση).

Η νέα αυτή μορφή τουριστικών μισθώσεων, που προέρχεται από τις ΗΠΑ, έχει διαδοθεί και στις χώρες της Ευρώπης και στη Χώρα μας, και πριν τις 01/11/2015, μέσω ειδικών διαδικτυακών κόμβων.

•  Δεδομένου ότι η νέα αυτή μορφή, είτε πρόκειται πράγματι για δραστηριότητα στο πλαίσιο της οικονομίας διαμοιρασμού (sharing economy), είτε υποκρύπτει ουσιαστικά εμπορική δραστηριότητα, παραμένει πλήρως αφορολόγητη, ενώ θέτει και θέματα αθέμιτου ανταγωνισμού προς τα τουριστικά καταλύματα και, το κυριότερο, θέματα προστασίας καταναλωτή, και
•  Δεδομένου ότι υπάρχουν στις πόλεις και τις τουριστικές περιοχές πολίτες, που επιθυμούν να επωφεληθούν από την οικονομία του διαμοιρασμού, έχοντας όμως εξασφαλίσει με ποιο τρόπο θα δηλώνουν τις μισθώσεις και θα φορολογούνται, ώστε να είναι απόλυτα νόμιμοι 

Με βάση τα παραπάνω, ερωτώνται οι κκ. υπουργοί:

1. Για ποιο λόγο δεν έχει ακόμη εκδοθεί το αναγκαίο νομοθετικό πλαίσιο για τις απελευθερωμένες πλέον τουριστικές μισθώσεις;
2. Πώς θα εξασφαλίζεται η ίση μεταχείριση των εκμισθωτών, όταν όσοι πραγματοποιούν αστικές μισθώσεις τις δηλώνουν και φορολογούνται κανονικά, ενώ οι νέας μορφής τουριστικές μισθώσεις παραμένουν αφορολόγητες, τη στιγμή που το Δημόσιο αναγκάζεται να επιφέρει διάφορες περικοπές εισοδημάτων, στο πλαίσιο του μνημονίου; Κι ακόμη πώς εξασφαλίζεται ότι οι εταιρείες με τους διαδικτυακούς κόμβους (ουσιαστικά διαδικτυακά τουριστικά γραφεία) θα φορολογούνται για το εισόδημα που πραγματοποιούν στην Ελλάδα;
3. Πώς θα εξασφαλιστεί ότι τα μισθώματα, που καταβάλλονται κατά κανόνα στο εξωτερικό, θα εισάγονται στην Ελλάδα;
4. Πώς θα εξασφαλιστεί η προστασία του καταναλωτή τουρίστα και θα αποτραπεί η δυσφήμιση της χώρας από τη χρήση από τουρίστες τυχόν ακατάλληλων ακινήτων, όταν τα εν λόγω ακίνητα δεν ελέγχονται;

Η Απάντηση του Υπουργείου Οικονομίας Ανάπτυξης και Τουρισμού: 

Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού εγγράφου που κατέθεσαν στη Βουλή των Ελλήνων οι Βουλευτές κ. κ. Νικόλαος Συρμαλένιος, Νίκος Ηγουμενίδης, Γιώργος Παπαφιλίππου και Νεκτάριος Σαντορινιάς, σας γνωρίζουμε ότι, ιδιοκτήτης ακινήτου που φέρει τα χαρακτηριστικά και πληροί τις προδιαγραφές ενοικιαζόμενων επιπλωμένων δωματίων-διαμερισμάτων (ΕΕΔΔ), από την 1η Νοεμβρίου 2015 δεν υπόκειται σε υποχρέωση εφοδιασμού με το Ειδικό Σήμα Λειτουργίας. Το ίδιο ισχύει και για τα ακίνητα που φέρουν τα χαρακτηριστικά και πληρούν τις προδιαγραφές αυτοεξυπηρετούμενών καταλυμάτων, με την επιφύλαξη των όσων ορίζονται στο άρθρο 46 του ν. 4179/2013 (Α' 175) περί τουριστικών επιπλωμένων επαύλεων και κατοικιών. Σε όλες τις ως άνω περιγραφείσες περιπτώσεις ο ιδιοκτήτης δύναται πλέον να προβαίνει ελεύθερα, ακόμα και για βραχυχρόνιο διάστημα, στην αστική μίσθωση του ακινήτου του.

Σημειώνεται, ωστόσο, ότι βάσει των άρθρων 21, 39 και 40 του ν. 4172/2013 (Α' 167), καθώς και βάσει της υπ' αριθμ. ΠΟΛ.1069/23.3.2015 ερμηνευτικής εγκυκλίου, η παροχή οποιασδήποτε υπηρεσίας από τον εκμισθωτή κατά την αστική εκμίσθωση ακινήτου (π.χ. καθαριότητα, φύλαξη κ.λπ.) καθιστά το παραγόμενο εισόδημα ως εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα, το οποίο υπόκειται στις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις της φορολογικής νομοθεσίας του Υπουργείου Οικονομικών [στο ερώτημα πώς θα δηλωθεί αυτό το εισόδημα όταν ο μισθωτής είναι αλλοδαπός που δεν έχει ΑΦΜ, απάντηση φαίνεται καταρχάς να δίνει η ΠΟΛ.1230/14.10.2015]. Η περαιτέρω διευκρίνιση των προϋποθέσεων κάτω από τις οποίες το εισόδημα που θα προκύπτει από την εκμίσθωση του ακινήτου θα φορολογείται ως εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα (στην περίπτωση παροχής υπηρεσιών) ή ως εισόδημα από ακίνητη περιουσία αναμένεται να δοθεί από την καθ' ύλην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών.

Σε κάθε περίπτωση διευκρινίζεται ότι η κατάργηση του χρονικού ορίου των 30 ημερών για το χαρακτηρισμό μίας μίσθωσης ως 'τουριστικής' δεν συνεπάγεται σε καμία περίπτωση την κατάργηση των ενοικιαζόμενων δωματίων-διαμερισμάτων (ΕΕΔΔ) ως τουριστικών καταλυμάτων.

Συγκεκριμένα, ιδιώτης που επιθυμεί να προβεί στην εκμετάλλευση ενοικιαζόμενων δωματίων-διαμερισμάτων ως τουριστικών καταλυμάτων του άρθρου 1 του ν. 4276/2014 (Α' 155) θα αδειοδοτείται από τις κατά τόπο αρμόδιες αδειοδοτικές και ελεγκτικές αρχές, ήτοι τις Περιφερειακές Υπηρεσίες Τουρισμού (Π.Υ.Τ.), λαμβάνοντας το προβλεπόμενο Ειδικό Σήμα Λειτουργίας (Ε.Σ.Λ.). Επίσης, οι τουριστικές επιπλωμένες κατοικίες και επαύλεις που λειτουργούν σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 46 του ν.4179/2013 θα μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν υπό αυτό το καθεστώς, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες προϋποθέσεις.

Τέλος, επισημαίνεται ότι για την περαιτέρω διευκρίνιση των λοιπών ερωτημάτων σας που άπτονται ειδικότερων ζητημάτων φορολόγησης εισοδήματος, φορολόγησης των εν Ελλάδι δραστηριοτήτων των peer-to-peer πλατφορμών αλλά και φορολογικού ελέγχου των εν λόγω δραστηριοτήτων, αρμόδιος φορέας να απαντήσει σχετικά είναι η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, δεδομένου ότι τα πάσης φύσεως ζητήματα φορολογικής πολιτικής εμπίπτουν στη ρυθμιστική αρμοδιότητα του Υπουργείου Οικονομικών, φορέας στον οποίο επίσης απευθύνεται η παρούσα ερώτηση.»

Η απάντηση του Υπουργείου Οικονομικών:

«1. Με τις διατάξεις του άρθρου 39 του ν. 4172/2013 ορίζεται, ότι, το εισόδημα από ακίνητη περιουσία είναι το εισόδημα, σε χρήμα ή σε είδος, που προκύπτει από την εκμίσθωση ή την ιδιοχρησιμοποίηση ή την δωρεάν παραχώρηση χρήσης γης και ακινήτων.

2. Εξάλλου, με τις διατάξεις του άρθρου 21 του ίδιου νόμου μεταξύ άλλων ορίζεται, ότι, ως κέρδος από επιχειρηματική δραστηριότητα θεωρείται το σύνολο των εσόδων από τις επιχειρηματικές συναλλαγές μετά την μετά την αφαίρεση των επιχειρηματικών δαπανών, των αποσβέσεων και των προβλέψεων για επισφαλείς απαιτήσεις, όπως αυτά προκύπτουν στη διάρκεια του φορολογικού έτους. 

3. Επίσης στην παράγραφο 1 της ΠΟΛ 1069/23-03-2015 μεταξύ άλλων ορίζεται ότι, το εισόδημα αυτό αποκτάται από φυσικά πρόσωπα ή ατομικές επιχειρήσεις ανεξάρτητα από την είσπραξη του ή μη, εφόσον έχει αποκτηθεί το δικαίωμα είσπραξής του και με την προϋπόθεση ότι ο εκμισθωτής αποξενώνεται από τη χρήση ακινήτου, χωρίς ταυτόχρονα να παρέχει άλλου είδους υπηρεσίες στο μισθωτη (π.χ. καθαριότητα, ασφάλεια, κλπ.), οπότε χαρακτηρίζεται στο σύνολό του ως εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα.

4. Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι, όσοι εκμισθώνουν την ακίνητη περιουσία τους σε ημεδαπά ή αλλοδαπά φυσικά ή νομικά πρόσωπα ή νομικές οντότητες, ανεξάρτητα από την διάρκεια της μίσθωσης, αποκτούν φορολογητέο εισόδημα κατά περίπτωση, είτε από ακίνητα είτα από επιχειρηματική δραστηριότητα.» 

Για περισσότερες πληροφορίες επί του θέματος, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο 2310 551 501.

 

Υπ. Τουρισμού και Υπ. Οικονομικών: Διευκρινίσεις για την ενοικίαση σπιτιών μέσω Airbnb


To ζήτημα της ενοικίασης σπιτιών μέσω Airbnb στην Ελλάδα και το νομικό πλαίσιο που το περικλείει αποτελούν τον τελευταίο καιρό φλέγον ζήτημα, καθώς όλο και περισσότεροι ιδιώτες επιθυμούν να νοικιάζουν το σπίτι τους σε άλλους για μικρό χρονικό διάστημα, αποσκοπώντας στην εξασφάλιση ενός επιπλέον εισοδήματος. Νέα τροπή στο θέμα έδωσε η απελευθέρωση από την 1.11.2015 των τουριστικών μισθώσεων, καθώς πλέον επιτρέπεται ελεύθερα η εκμίσθωση ακινήτων για λιγότερο από 30 ημέρες (βραχυχρόνιες μισθώσεις), χωρίς δηλαδή να απαιτείται η κατοχή Ειδικού Σήματος Λειτουργίας. Γεννιέται λοιπόν εύλογα στον καθένα το ερώτημα τι ακριβώς ισχύει από τουριστικής αλλά και από φορολογικής άποψης.

Νέες διευκρινήσεις δίνει η απάντηση του Υπουργείου Οικονομίας και Υπουργείου Τουρισμού σε ερώτηση βουλευτών, με έγγραφο που κατατέθηκε στη Βουλή, σχετικά με την φορολογία της εκμίσθωσης ακινήτων από ιδιώτες σε τουρίστες.

Συγκεκριμένα οι ερωτήσεις των βουλευτών και η απάντηση των Υπουργείων έχει ως εξής:

 

«Αναλυτικά  η ερώτηση: 

Θέμα: Αφορολόγητη η εκμίσθωση ακινήτων από ιδιώτες σε τουρίστες

Από την 1η Νοεμβρίου 2015 έχουν, ως γνωστόν, απελευθερωθεί οι τουριστικές μισθώσεις και πλέον μπορεί κανείς να εκμισθώνει ελεύθερα σε τουρίστες το ακίνητό του, κάθε είδους (μονοκατοικία, διαμέρισμα κλπ), όπου κι αν αυτό βρίσκεται, ακόμη και αν δεν διαθέτει Ειδικό Σήμα Λειτουργίας τουριστικού καταλύματος και χωρίς ελάχιστη διάρκεια μίσθωσης (ακόμη δηλαδή και για μια διανυκτέρευση).

Η νέα αυτή μορφή τουριστικών μισθώσεων, που προέρχεται από τις ΗΠΑ, έχει διαδοθεί και στις χώρες της Ευρώπης και στη Χώρα μας, και πριν τις 01/11/2015, μέσω ειδικών διαδικτυακών κόμβων.

•  Δεδομένου ότι η νέα αυτή μορφή, είτε πρόκειται πράγματι για δραστηριότητα στο πλαίσιο της οικονομίας διαμοιρασμού (sharing economy), είτε υποκρύπτει ουσιαστικά εμπορική δραστηριότητα, παραμένει πλήρως αφορολόγητη, ενώ θέτει και θέματα αθέμιτου ανταγωνισμού προς τα τουριστικά καταλύματα και, το κυριότερο, θέματα προστασίας καταναλωτή, και
•  Δεδομένου ότι υπάρχουν στις πόλεις και τις τουριστικές περιοχές πολίτες, που επιθυμούν να επωφεληθούν από την οικονομία του διαμοιρασμού, έχοντας όμως εξασφαλίσει με ποιο τρόπο θα δηλώνουν τις μισθώσεις και θα φορολογούνται, ώστε να είναι απόλυτα νόμιμοι 

Με βάση τα παραπάνω, ερωτώνται οι κκ. υπουργοί:

1. Για ποιο λόγο δεν έχει ακόμη εκδοθεί το αναγκαίο νομοθετικό πλαίσιο για τις απελευθερωμένες πλέον τουριστικές μισθώσεις;
2. Πώς θα εξασφαλίζεται η ίση μεταχείριση των εκμισθωτών, όταν όσοι πραγματοποιούν αστικές μισθώσεις τις δηλώνουν και φορολογούνται κανονικά, ενώ οι νέας μορφής τουριστικές μισθώσεις παραμένουν αφορολόγητες, τη στιγμή που το Δημόσιο αναγκάζεται να επιφέρει διάφορες περικοπές εισοδημάτων, στο πλαίσιο του μνημονίου; Κι ακόμη πώς εξασφαλίζεται ότι οι εταιρείες με τους διαδικτυακούς κόμβους (ουσιαστικά διαδικτυακά τουριστικά γραφεία) θα φορολογούνται για το εισόδημα που πραγματοποιούν στην Ελλάδα;
3. Πώς θα εξασφαλιστεί ότι τα μισθώματα, που καταβάλλονται κατά κανόνα στο εξωτερικό, θα εισάγονται στην Ελλάδα;
4. Πώς θα εξασφαλιστεί η προστασία του καταναλωτή τουρίστα και θα αποτραπεί η δυσφήμιση της χώρας από τη χρήση από τουρίστες τυχόν ακατάλληλων ακινήτων, όταν τα εν λόγω ακίνητα δεν ελέγχονται;

Η Απάντηση του Υπουργείου Οικονομίας Ανάπτυξης και Τουρισμού: 

Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού εγγράφου που κατέθεσαν στη Βουλή των Ελλήνων οι Βουλευτές κ. κ. Νικόλαος Συρμαλένιος, Νίκος Ηγουμενίδης, Γιώργος Παπαφιλίππου και Νεκτάριος Σαντορινιάς, σας γνωρίζουμε ότι, ιδιοκτήτης ακινήτου που φέρει τα χαρακτηριστικά και πληροί τις προδιαγραφές ενοικιαζόμενων επιπλωμένων δωματίων-διαμερισμάτων (ΕΕΔΔ), από την 1η Νοεμβρίου 2015 δεν υπόκειται σε υποχρέωση εφοδιασμού με το Ειδικό Σήμα Λειτουργίας. Το ίδιο ισχύει και για τα ακίνητα που φέρουν τα χαρακτηριστικά και πληρούν τις προδιαγραφές αυτοεξυπηρετούμενών καταλυμάτων, με την επιφύλαξη των όσων ορίζονται στο άρθρο 46 του ν. 4179/2013 (Α' 175) περί τουριστικών επιπλωμένων επαύλεων και κατοικιών. Σε όλες τις ως άνω περιγραφείσες περιπτώσεις ο ιδιοκτήτης δύναται πλέον να προβαίνει ελεύθερα, ακόμα και για βραχυχρόνιο διάστημα, στην αστική μίσθωση του ακινήτου του.

Σημειώνεται, ωστόσο, ότι βάσει των άρθρων 21, 39 και 40 του ν. 4172/2013 (Α' 167), καθώς και βάσει της υπ' αριθμ. ΠΟΛ.1069/23.3.2015 ερμηνευτικής εγκυκλίου, η παροχή οποιασδήποτε υπηρεσίας από τον εκμισθωτή κατά την αστική εκμίσθωση ακινήτου (π.χ. καθαριότητα, φύλαξη κ.λπ.) καθιστά το παραγόμενο εισόδημα ως εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα, το οποίο υπόκειται στις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις της φορολογικής νομοθεσίας του Υπουργείου Οικονομικών [στο ερώτημα πώς θα δηλωθεί αυτό το εισόδημα όταν ο μισθωτής είναι αλλοδαπός που δεν έχει ΑΦΜ, απάντηση φαίνεται καταρχάς να δίνει η ΠΟΛ.1230/14.10.2015]. Η περαιτέρω διευκρίνιση των προϋποθέσεων κάτω από τις οποίες το εισόδημα που θα προκύπτει από την εκμίσθωση του ακινήτου θα φορολογείται ως εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα (στην περίπτωση παροχής υπηρεσιών) ή ως εισόδημα από ακίνητη περιουσία αναμένεται να δοθεί από την καθ' ύλην αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών.

Σε κάθε περίπτωση διευκρινίζεται ότι η κατάργηση του χρονικού ορίου των 30 ημερών για το χαρακτηρισμό μίας μίσθωσης ως 'τουριστικής' δεν συνεπάγεται σε καμία περίπτωση την κατάργηση των ενοικιαζόμενων δωματίων-διαμερισμάτων (ΕΕΔΔ) ως τουριστικών καταλυμάτων.

Συγκεκριμένα, ιδιώτης που επιθυμεί να προβεί στην εκμετάλλευση ενοικιαζόμενων δωματίων-διαμερισμάτων ως τουριστικών καταλυμάτων του άρθρου 1 του ν. 4276/2014 (Α' 155) θα αδειοδοτείται από τις κατά τόπο αρμόδιες αδειοδοτικές και ελεγκτικές αρχές, ήτοι τις Περιφερειακές Υπηρεσίες Τουρισμού (Π.Υ.Τ.), λαμβάνοντας το προβλεπόμενο Ειδικό Σήμα Λειτουργίας (Ε.Σ.Λ.). Επίσης, οι τουριστικές επιπλωμένες κατοικίες και επαύλεις που λειτουργούν σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 46 του ν.4179/2013 θα μπορούν να συνεχίσουν να λειτουργούν υπό αυτό το καθεστώς, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες προϋποθέσεις.

Τέλος, επισημαίνεται ότι για την περαιτέρω διευκρίνιση των λοιπών ερωτημάτων σας που άπτονται ειδικότερων ζητημάτων φορολόγησης εισοδήματος, φορολόγησης των εν Ελλάδι δραστηριοτήτων των peer-to-peer πλατφορμών αλλά και φορολογικού ελέγχου των εν λόγω δραστηριοτήτων, αρμόδιος φορέας να απαντήσει σχετικά είναι η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, δεδομένου ότι τα πάσης φύσεως ζητήματα φορολογικής πολιτικής εμπίπτουν στη ρυθμιστική αρμοδιότητα του Υπουργείου Οικονομικών, φορέας στον οποίο επίσης απευθύνεται η παρούσα ερώτηση.»

Η απάντηση του Υπουργείου Οικονομικών:

«1. Με τις διατάξεις του άρθρου 39 του ν. 4172/2013 ορίζεται, ότι, το εισόδημα από ακίνητη περιουσία είναι το εισόδημα, σε χρήμα ή σε είδος, που προκύπτει από την εκμίσθωση ή την ιδιοχρησιμοποίηση ή την δωρεάν παραχώρηση χρήσης γης και ακινήτων.

2. Εξάλλου, με τις διατάξεις του άρθρου 21 του ίδιου νόμου μεταξύ άλλων ορίζεται, ότι, ως κέρδος από επιχειρηματική δραστηριότητα θεωρείται το σύνολο των εσόδων από τις επιχειρηματικές συναλλαγές μετά την μετά την αφαίρεση των επιχειρηματικών δαπανών, των αποσβέσεων και των προβλέψεων για επισφαλείς απαιτήσεις, όπως αυτά προκύπτουν στη διάρκεια του φορολογικού έτους. 

3. Επίσης στην παράγραφο 1 της ΠΟΛ 1069/23-03-2015 μεταξύ άλλων ορίζεται ότι, το εισόδημα αυτό αποκτάται από φυσικά πρόσωπα ή ατομικές επιχειρήσεις ανεξάρτητα από την είσπραξη του ή μη, εφόσον έχει αποκτηθεί το δικαίωμα είσπραξής του και με την προϋπόθεση ότι ο εκμισθωτής αποξενώνεται από τη χρήση ακινήτου, χωρίς ταυτόχρονα να παρέχει άλλου είδους υπηρεσίες στο μισθωτη (π.χ. καθαριότητα, ασφάλεια, κλπ.), οπότε χαρακτηρίζεται στο σύνολό του ως εισόδημα από επιχειρηματική δραστηριότητα.

4. Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι, όσοι εκμισθώνουν την ακίνητη περιουσία τους σε ημεδαπά ή αλλοδαπά φυσικά ή νομικά πρόσωπα ή νομικές οντότητες, ανεξάρτητα από την διάρκεια της μίσθωσης, αποκτούν φορολογητέο εισόδημα κατά περίπτωση, είτε από ακίνητα είτα από επιχειρηματική δραστηριότητα.» 

Για περισσότερες πληροφορίες επί του θέματος, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο 2310 551 501.

 

Τα πιο διαβασμενα